Tropenarts - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Koen en Rens - WaarBenJij.nu Tropenarts - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Koen en Rens - WaarBenJij.nu

Tropenarts

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Koen en Rens

12 September 2007 | Nederland, Maastricht

Hey allemaal!

Nog 3 weken en dan vliegen we eindelijk na lang wachten en hard werken naar de zomer! Het begint nu echt te kriebelen! De laatste zaakjes zijn inmiddels zo goed als geregeld. Je kent het gezegde, de laatste loodjes... Koen was weer enige dagen in Maastricht en dat hebben we donderdag en vrijdag dan ook tot in de nachtelijke uurtjes gevierd. Zaterdagmorgen, 10.00 uur stond voor ons het tweede bezoek aan tropenarts P. de Beer op de agenda! ..kater.. Nadat Koen enkele weken hiervoor al een minder goede ervaring had met bloedprikken, heb ik dus maar besloten om mn digitale camera mee te nemen :D Op de foto's is te zien dat hij totaal geen moeite had met z'n prikjes. Hij bleef er zelfs erg koeltjes onder. Nadat hij een foto van mij geschoten had, zag hij toch lichtelijk bleek en viel flauw. Reactie...: ik kwam niet meer bij en heb natuurlijk van het moment gebruik gemaakt om het even digitaal vast te leggen! Bij deze dan ook de eerste foto's!

Het aftellen is inmiddels begonnen. Het komt nu allemaal wel heel dichtbij! Onderweg zullen we proberen onze route op de site weer te geven. Dan hebben jullie een beter overzicht van waar we in godsnaam uithangen! Tot de volgende mail! Hopelijk kunnen we jullie verbleiden met nog meer sappige verhalen!

Kus, Koen en Rens

• 12 September 2007 - 10:11

Peter Beense:

Mej Koen jong, diech bis miech aoch unne sjus unne junk he op dee foto ;)

AAIGHT

de Bowlingkoning

• 12 September 2007 - 11:41

Mark:

Wat is dat veur ;ne weike op de grond?!?! Kin nog neet 'ns tege 'n simpel prikske!!! Maar jongens nog ff en dan eindelijk op weg naar Thailand, booooh en dao hubbe ze groete spuite:)..

• 13 September 2007 - 18:20

Frank B :

Hey Tuli's!!

Bikkels vind ik jullie dat jullie de spuiten al overleefd hebben... K moet er 4 oktober aan gaan geloven...

Komen jullie btw op visite als jullie naar Sydney gaan? Heb een appartement 800mtr van Bondi Beach dan, en zit er tot ongeveer april.... Zou wel lache zijn natuurlijk...

Ik ga jullie verhalen iig volgen,

Schjuuuuuuuus

Frank

• 26 September 2007 - 14:00

Eva:

Hoi Koen,
    Leuk dat je er toch nog was op de bbq!
    Geniet van jullie reis, doe voorzichtig (tja, dat hoort erbij...) en houd ons op de hoogte van jullie belevenissen!
    Dikke kus van je ouwe nicht!

• 02 Oktober 2007 - 21:57

Remco:

Hey sjefkes

hoes de vliegreis geweest ? niemand flauwgevallen of gekotst ? :)

• 05 Oktober 2007 - 15:36

Kim Oet Echt ;):

Ha rens,

Leuk om zoe op de hoogte te blijven van dien avonturen! Ich zal zeker vaak een kiekske neume hiej....

Veul ammezasie!!!

Poen Kim