De start - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Koen en Rens - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Koen en Rens - WaarBenJij.nu

De start

Door: Rens

Blijf op de hoogte en volg Koen en Rens

01 Augustus 2007 | Nederland, Maastricht

Hey allemaal!

Nog 2 maandjes en dan is het zover! Ons veelbelovend tripje richting het zuiden gaat van start! Alle voorzorgsmaatregelen zijn inmiddels zo goed als getroffen. Belangrijkste, veer höbbe zin drin!!

Op 1 oktober vertrekt onze eerste vlucht van Amsterdam naar Bangkok, Thailand. De bedoeling is om gedurende 4 maanden Zuid-oost Asië te doorlopen en landen als Laos, Viëtnam, Cambodja, Maleisië en Singapore te bezichtigen.

Vervolgens, omstreeks 1 februari, zetten wij onze reis voort in de richting van Australië en Nieuw-Zeeland. Onze vlucht vanuit Bangkok richting Sidney maakt daarbij nog een tussenstop in Taipei, Taiwan waar we nog enkele dagen verblijven om de stad onveilig te maken.

Dit is globaal hoe onze reis er gedurende 10 maanden gaat uitzien. Het is zeer goed mogelijk dat vanaf dag 1 de hele planning wordt omgegooid en iets heel anders gaan doen! Als er en oproep op deze site te vinden is in de zin van: "Koen waar zit jij ergens" dan weten jullie in ieder geval hoe laat het is! Veel plezier met het lezen van onze site! We zullen proberen deze zo up-to-date mogelijk te houden! Laat gerust een berichtje achter!

Kus Koen en Rens

• 01 Augustus 2007 - 10:31

Janneke:

Iemand moet toch de 1e zijn...!
    Het aftellen kan beginnen!
    Nog 61 nachtjes slapen...
    Hoewel ik 61 nachtjes stiekem wel nog maar heel weinig vind.. gun ik het jullie van harte!!!
    Succes met de laatste voorbereidingen!

Kus,
    Janneke

• 01 Augustus 2007 - 12:09

Chantal:

Heeeej
    Het komt nu wel echt dichtbij... Super!!! ik hoop dat jullie de tijd van jullie leven gaan hebben...
    Suc6 met de laatste dingetjes!

Groetjes Chantal

• 01 Augustus 2007 - 14:15

Mark En Susan:

Daag mennekes vaan ´t gooije leeve,
    Geneet nog mer good vaan de koomende 2 maond, ff good aofscheid nuume vaan Mestreech en Amsterdan, De Kadans, de vrouwe( Vas wel ´n paar?????). Mer good veer goon ff weier slenteren uver de Ramblas. Adios! Susan en Mark

• 01 Augustus 2007 - 16:53

Sjoes:

hey maan wienie krijg iech mien kostuum s terugk!

• 01 Augustus 2007 - 22:38

Michelle:

Nog ff de laatste voorbereidingen en dan.... Yoehoeeeeeeeee de wijde wereld in! Super!

Het aftellen is begonnen. Spannend!

• 02 Augustus 2007 - 17:40

Marty:

Dudes!

Wat zijn jullie een stelletje lijers zeg! Ons een beetje om de zoveel tijd de ogen uitsteken met mooie verhalen en leuke foto's van de andere kant van de wereld, terwijl de meeste van ons in het miezerige nl zitten..

Desondanks draag ik jullie een warm hart toe en wens ik jullie veel reisplezier en veel spanning en avontuur toe!

Bu-Bye!

• 02 Augustus 2007 - 19:04

Birgitte:

Haaii Kerels...

't duurt nog even maar alvast ontzettend veel plezier gewenst! Maak er iets van en hou me op de hoogte! ;)

Tot snel nog maar ekkes...
    Liefs, Kus Bir

• 06 Augustus 2007 - 17:28

Bas:

hey wereldreizigers, alvast veel plezier in het ontdekken van de wereld.....

• 06 Augustus 2007 - 19:04

L&B:

hey you 2.....c u maybe in Thailand!!! Would be so cool! XXX

• 09 Augustus 2007 - 12:37

Tom:

Ik verwacht wel die kokosnoot he ;)

GREAT SUCCES
    HIGH FIVE !!

• 10 Augustus 2007 - 13:31

Remco:

Nog iemand nodig die jullie koffers draagt ? :):):)

maak er een leuke tijd van mannen, maar vergeet niet dat maastricht de leukste stad is om te stappen ( elke avond :P )

• 31 Augustus 2007 - 18:16

Lian:

Veel plezier. Ik ben net terug van Vietnam en het is een ontzettend mooi land!